تردمیل استرانگ ES 4500 I
 
قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
دو شنبه 10 اسفند 1394برچسب:, :: 15:11 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

با داشتن قدرت موتوری معادل 2 اسب بخار ، یکی دیگر از انواع تردمیل خانگی با برند استرانگ و ساخت کشور چین است که به موجب ویژگی های ممتازی که دارا است ، طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. قدرت موتور 2 اسب بخار بیانگر میزان تحمل وزن این تردمیل است که برابر با 120 کیلوگرم است. کاربران تا وزن 120 کیلوگرم می توانند از این تردمیل به عنوان یک وسیله ورزشی مناسب برای رسیدن به اندام دلخواه خود استفاده نمایند. دامنه سرعت بر روی این تردمیل بین 0.8 کیلومتر در ساعت تا 16 کیلومتر در ساعت متغیر است و کاربر می تواند حداکثر در طول یک ساعت، مسافتی معادل 16 کیلومتر را طی نماید.

ابعاد تسمه در این تردمیل 45 سانتی متر در 130 سانتی متر است. این ابعاد در تردمیل در واقع تعیین کننده عرض حرکت کاربر بر روی تردمیل است. تردمیل استرانگ مذکور از جمله انواع تردمیل استرانگ است که دارای قابلیت تنظیم شیب به صورت برقی است. شیب در این تردمیل تا 15 درجه قابل تغییر  و تنظیم است. این تردمیل دارای وزنی حدود 78 کیلوگرم است. وزن تردمیل از عوامل تاثیر گذار بر حرکت و جابه جایی تردمیل است. امکان تاشوندگی و وجود ویژگی ضربه گیری از دیگر خصوصیات این تردمیل به حساب می آید. علاوه بر این از بارزترین ویژگی در تردمیل مورد نظر می توان به ویژگی هایی نظیر تعبیه سنسور ضربان قلب بر روی دسته های تردمیل ، خروجی MP3 و اسپیکر برای پخش موسیقی اشاره کرد. این ویژگی ها موجب افزایش رضایتمندی کاربر در هنگام کار با تردمیل می شوند.

این تردمیل با 9 برنامه که به صورت پیش فرض در آن تعبیه شده است عرضه می شود. هر یک از این برنامه ها در تردمیل دارای 10 مرحله هستند که فرد می تواند از آنها به عنوان برنامه کاربردی برای رسیدن به تناسب اندام با استفاده از تردمیل، بهره ببرد. ماساژور برقی از دیگر امکانات این تردمیل است که کاربر را به خود جلب می کند. وجود چرخ در زیر این تردمیل، امکان جابه جایی و انتقال آن را آسان تر می کند. این تردمیل نیز به مانند تمام انواع تردمیل استرانگ با ضمانت سه ساله و خدمات پس از فروش 5 ساله عرضه می شود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: